Pakko kertoa mitä me tänään tehtiin.
Lähdettiin meinaan ostarille pyörillä. Siis Mustihan kulkee vaan autolla joka paikkaan ja mä olen ajanut sitten vuorotellen meidän polkupyörillä. Satula ei ollut kunnolla kiristetty Mustin Maija Poppas-fillarissa (tiedättehän, kori edessä ja verkko takapyörässä, ettei hame mene pinnojen väliin), joten Musti sai ajaa polvet kurkussa ja se nauroi sitä jo kotipihassa ihan sikana.
Heti kadulle päästyämme yksi meidän koulun poika tuli vastaan ja mä sain hävetä Mustia. Se vaan nauro eikä tiennyt minne ajaa.
Mä menin suoraan Tiimariin ja Musti meni hakemaan ensin paketin postista. Tiimarin kassa kyseli, että missä me ollaan oltu, kun ei olla käyty aikoihin. Kiva, kun meitä oli oikein odotettu sinne. Tiimarista ostin poroleimasimen 2e ja Halloween -kynän. Poroa meinataan käyttää Sinellin Petteri punakuono- paperin kanssa, ainakin Mustin mukaan.

1014506.jpg

Käytiin vielä kirjastossa ja Musti ei löytänyt sieltä itselleen mitään. Mä lainasin Magna-sarjakuvan ja korukirjan.
Takas tullessa jouduin Mustille sanoo, et kato mihin ajat, mutta ei, se nauraa vaan eikä saa edes sanaa suustaan. Siis seuraavan kerran me mennään autolla.